Tampereen Rauhanyhdistyksen diakoniatyö

Perhe- ja diakoniatyö on kaikenlaisissa elämäntilanteissa olevien rinnalla kulkemista.

Rauhanyhdistyksen diakoniatyössä keskeinen tavoitteemme on auttaa uskomaan, toivomaan ja rakastamaan keskellä arkea. Toimintamme keskittyy uskonelämän tukemiseen ja apuna olemiseen erilaisissa elämän murroskohdissa ja kriisitilanteissa.

Rauhanyhdistykset eivät hoida yhteiskunnan ja viranomaisten hoitamia tehtäviä vaan diakoniatoiminta täydentää sitä ja auttaa löytämään oikeanlaista apua.

Diakoniatyön toimintamuotoja:

• Resurssipankin apu
  • Kotiseurat
  • Naistenillat
  • Miestenillat
  • Tiistaikerho
  • Aviopuoliso- ja aikuistenillat
  • Aito-toiminta
  • Erityisperheiden päivä
  • Syntymäpäivä ja joulumuistamiset
  • Poisnukkuneiden muistamiset
  • Seurakyyditykset
  • Sairaalasielunhoito
  • Leiriavustukset
  • Apu vaikeassa elämäntilanteessa
  • Kriisiapu
Voit laittaa viestiä diakoniatyötoimikunnalle alla olevan sähköisen lomakkeen kautta avuntarpeestasi, huolestasi, lähimmäiseen kohdistuvasta huolestasi tai mistä tahansa mieltä painavasta asiasta. Työmme on luottamuksellista ja meillä on vaitiolovelvollisuus.