Nettiseurat

Tampereen Rauhanyhdistyksen seuroja voit tapahtumakalenterin mukaisesti kuunnella Internetin kautta tietokoneella tai mobiililaitteella. Paina alla näkyvän audiosoittimen toistokuvaketta, kun lähetyksen pitäisi ohjelman mukaan olla käynnissä.

Huom. Eri selaimissa yllä oleva audiosoitin näyttää hieman erilaiselta. Jos toisto ei tunnu käynnistyvän vaikka lähetyksen pitäisi olla käynnissä, lataa tämä sivu uudelleen ja paina toistokuvaketta.

Mahdollista palautetta nettiseuroista voit lähettää sähköpostilla osoitteeseen nettiseurat(ät)tampereenrauhanyhdistys.fi.

Tervetuloa seuroihin Tampereen Rauhanyhdistykselle

Myös monien muiden rauhanyhdistysten seuroja ja muita tilaisuuksia voi kuunnella Internetin tai radion kautta, ks. Kuuntele seuroja (SRK).

Järviradiossa on viikottain rauhanyhdistysten ohjelmaa. Sunnuntaisin on seurat klo 18, lisäksi on aamuhartauksia klo 7 kerran-pari kuukaudessa. Järviradiota on mahdollista kuunnella sekä Internetin kautta että FM-radiolla. Tampereen seudulla radiotaajuus on 107,4 MHz. Tampereen Rauhanyhdistykseltä tulevat lähetykset on merkitty tapahtumakalenteriimme.

Toimintakalenteri

[N] tilaisuus on kuunneltavissa Internetin kautta
[E] event can be listened in english on the Internet
[R] Мероприятие можно послушать на русском языке в интернете

Mobiilikolehti

Voit osallistua kolehtiin etänä MobilePaylla. Yhdistyksen MobilePay-lyhytnumero on 48412. Katso tarkemmat tiedot täältä.