Mobiilikolehti

Nyt voit osallistua kolehtiin etänä MobilePaylla.

Yhdistyksen MobilePay-lyhytnumero on 48412

MobilePay-sovelluksen voit asentaa matkapuhelimeesi Apple AppStore- tai GoolgePlay-sovelluskaupoista. Ohjeita MobilePayn käyttööntottoon löytyy täältä.

Rahankeräysluvan tiedot

1) rahankeräysluvan saaja: Tampereen Rauhanyhdistys ry

2) rahankeräysluvan myöntäjä: Sisä-Suomen poliisilaitos
3) luvan numero ja myöntämisajankohta: RA/2020/441, 20.04.2020
4) keräyksen toimeenpanoaika: – 20.04.2020 - 31.10.2024
5) keräyksen toimeenpanoalue: Pirkanmaa: Akaa, Hämeenkyrö, Ikaalinen, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat ja Ylöjärvi.
6) kerättävien varojen käyttötarkoitus: Kerättävät varat tulevat käytettäväksi yhdistyksen juokseviin kuluihin, sekä vanhan kiinteistön tulevien mittavien remonttien kulujen kattamiseen. Yhdistyksellä on tulossa suurkeittiön remontti, jonka kustannusarvio on alustavasti n. 200.000 €, sekä lisäksi pienempiä, ilmanvaihtoon yms. rakennusosien remontteja. Rahavaroja tullaan käyttämään myös yleishyödylliseen tarkoitukseen. Yhdistys järjestää viikoittaisten seuratilaisuuksien lisäksi lapsi- ja nuorisotyötä sekä diakoniatyötä. Näiden toimintojen järjestämiseen tarvitaan varoja jotta voidaan kattaa matkustuskulut, tarvikekulut, ruoka-ainekulut.
7) aika, jonka kuluessa kerättävät varat on tarkoitus käyttää: Ei erillistä määräystä
8) käytännön toimeenpanija: Luvan saaja