Nettiseurat

Tampereen Rauhanyhdistyksen seuroja voit tapahtumakalenterin mukaisesti kuunnella Internetin kautta tietokoneella tai mobiililaitteella. Paina alla näkyvän audiosoittimen toistokuvaketta, kun lähetyksen pitäisi ohjelman mukaan olla käynnissä.

Huom. Eri selaimissa yllä oleva audiosoitin näyttää hieman erilaiselta. Jos toisto ei tunnu käynnistyvän vaikka lähetyksen pitäisi olla käynnissä, lataa tämä sivu uudelleen ja paina toistokuvaketta.

Mahdollista palautetta nettiseuroista voit lähettää sähköpostilla osoitteeseen nettiseurat(ät)tampereenrauhanyhdistys.fi.

Myös monien muiden rauhanyhdistysten seuroja ja muita tilaisuuksia voi kuunnella Internetin tai radion kautta, ks. Kuuntele seuroja (SRK).

Seurapuheita on mahdollista kuunnella netin kautta myös espanjaksi, ranskaksi ja venäjäksi tulkattuina. Lähes joka sunnuntai lähetetään yksi tai kaksi seurapuhetta joko espanjaksi, ranskaksi tai venäjäksi tulkattuna. Tulkattuja seurapuheita voi kuunnella osoitteesta nettiradio.srk.fi. Samasta osoitteesta löytyy myös tulkkausten lähetysaikataulu espanjaksi, ranskaksi ja venäjäksi.

Toimintakalenteri

[N]-merkinnällä varustetut tilaisuudet lähetetään nettiin.

Tervetuloa seuroihin Tampereen Rauhanyhdistykselle